جام جم آنلاين
صفحه اصلی روزنامه درباره ما ارتباط با ما پیوندها راهنمای سایت بورسبورس آب و هواآب و هوا انتشاراتانتشارات اشتراکاشتراک آرشیوآرشیو
سه شنبه 29 مهر 1393 / 26 ذی الحجة 1435 / a 21 Oct 2014    آخرین به روز رسانی ساعت 08:20
عناوین کل اخبار
روزنامه
فرهنگ و سينما
اجتماعي
دفاع مقدس
اقتصادي
راديو و تلويزيون
سياسي
بين الملل
ورزشي
دانش
آموزش
حوادث
گردشگري
شهرستانها
تاريخ
گفتگو
سرگرمي
يادداشت
صوت وتصویر
عکس
کاریکاتور
RSS
نسخه موبایل جام جم
جستجوی پیشرفته
ضمائم
ویژه نامه ها
RSS FEED
اجتماعي
نسخه چاپی فرستادن با پست الکترونیک
سه شنبه 04 تير 1381 - ساعت 21:26
شماره خبر: 100004213824
هشدار وزارت بهداشت : استفاده از حناي هندي سکته قلبي و سرطان به دنبال دارد
جام جم آنلاين: وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای به عوارض مصرف رنگ موی هندی معروف به حنای هندی هشدار داد وزارت بهداشت کاهش فشار خون ، افزایش ضربان قلب ، ایست قلبی و سرطانزایی را از عوارض مصرف رنگ موی هندی اعلام کرد
براساس این اطلاعیه ، ماده اصلی رنگ مو )پارافنلین دی آمین ( است که مقدار آن در رنگهای تیره بیش از رنگ روشن است وزارت بهداشت در اطلاعیه خود از مردم خواست ، هنگام تهیه رنگ مو و سایر لوازم آرایشی توجه لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه عارضه در پی مصرف این فرآورده ، ضمن مراجعه به پزشک ، مراتب را با شماره تلفن 6405569 به مرکز ثبت و بررسی عوارض ناخواسته داروها، اطلاع دهند.

نظر خوانندگان:*
لطفاً نظرات را فارسی وارد کنید
نام:*    پست الکترونیک:





کد بالا را وارد کنید(بزرگ و کوچکی حروف تاثیری ندارد):