| نام: مظلوم | زمان: 9:38:58 - 1387/08/09 |
اسب عدالت خيلي كند مي رود .30 سال است حركت كرده است هنوز به قبرستان بينوايان هم نرسيده است. |
| نام: جواد خدایی | زمان: 12:48:7 - 1388/01/22 |
سلام وخسته نباشيداين جانب يه سوال داشتم جواب يارانه ها که قرار بود بدهيد چه شد چون اينجانب فرزندي دارم که ناراحتي قلبي دارد وچهار مرتبه عمل قلبي داشته است وهنوز هم بهبودي لازم حاصل نشده است ودچار سوء تغذيه شديد شده است وتواناي معالجه مجدد وي را ندارم اگر ميشود کمکي به من بکنيد |
| نام: علی | زمان: 13:0:59 - 1388/02/09 |
هدفمندکردن یارانه بهترین راه |
| زمان: 10:22:2 - 1388/07/29 |
دست بگیر شما خوب است ولی فکر نکنم به فکر پایین دستها باشید |
| زمان: 23:8:19 - 1388/07/29 |
بیچاره مردم که باید پول یارانه ها را هم از جیب خود بدهند |
| زمان: 23:9:37 - 1388/07/29 |
مگر تا به حال خانواده های نیازمند در جامعه شناخته نشده است پس جشن عاطفه ها جشن نیکوکاری پولش کجا می رفت در این چند سال |
| نام: حامدحسنی ازچهار محال وبختیاری | زمان: 13:37:56 - 1388/08/03 |
ازاين اقدام بسيار مفيد ودر راستاي عدالت اين دولت کريمه تشکر ميکنم |
| نام: گوش ما پر از این حرفاست | زمان: 15:10:6 - 1388/08/03 |
شما ها نمي خواهيد قبول کنيد که راهي که دارين ميرين اشتباهه به ضرر خودتون تموم مي شه ميگي نه مي بينيم.
جواب خدا رو مي خوايين چي بدين |
| نام: م. س | زمان: 14:28:59 - 1388/08/11 |
ببخشيد ولي چند درصد مردم ايران به اين يارانه ها نياز ندارند؟
کجاست کار براي ما جوانان؟
دليل نميشه که به خاطر درصدي از آقايان مرفه يک نسخه کلي براي کل ايران پيچيده بشود.
بابا اين کشور اينقدر پهناور هست که شما ها نتونيد از پشت ميزاتون و در تهران با بهترين امکانات و مزاياي دولتي براي کل ايران نقشه نکشيد. کجاست يک کار مناسب براي ما؟ حالا کارم گير اومد. کو درآمد خوب و مناسب کو مزايا و بيمه و حقوق سر وقت؟
از چي داريد حرف ميزنيد؟
ميخايد همه دست دراز کنن سر هر ماه و از بانک پول بگيرن؟
کو توليد؟ کو جايي که بشه سرمايه گذاري کرد؟ |
| نام: سبز سبز | زمان: 10:37:1 - 1388/08/18 |
معلوم نیست چه هدفی را دنبال می کنند. هزار نوع حرف می زنند. |
| نام: محمد صادق افشاریه | زمان: 23:31:37 - 1388/08/20 |
باسلام میخواهم بگویم که چندنفردرایران ماشین 600 میلیونی دارند و خواهشمنداست که حتما قبل ازهرکاری بفکرمردم باشندچون تابحال هرکاری که کردید وگفتید فقط درحدشعاربوده است چرابایدمردم مابه رسانه های خارجی بیشتروقت بگذارند فقط بدانیدکه درپیش خدای متعال نمیتوانیددروغ بگوئیدوبهانه تراشی کنید ازشهدا جانبازان آزادگان وخانواده هایشان خجالت بکشید |
| زمان: 14:22:7 - 1388/10/04 |
اين دولت،انصافاخدوم وزحمت کش است.
ايراداتي که به اين دولت ميشود اکثرا فني وکارشناسي نيست.100درصد دولت دهم اشتباهاتي دارد ولي روي کرد کلي آن بسيار مثبت است.
به جاي سنگ اندازي و اشکال گيري نا آگاهانه کمک اين دولت کنيم.
گر به ديده انکار به يوسف نگري جمال يوسف را بلا بيني |
| زمان: 22:10:2 - 1388/10/30 |
خوب است |
| نام: علی محمدی | زمان: 8:34:2 - 1388/11/01 |
چگونه میشود جلوی گران فروشی مغازه هارا گرفت درروستای ما که زیارت ساحلی ازتوابع شهرستان دشتی ازاستان بوشهر است قبل از هدفمند کردن یارانه ها آنها می گویند بخاطر یارانه جنس گران شده است مثال تخم مرغ 150تومان است |
| نام: الهام هوشیار صادقیان | زمان: 12:50:20 - 1388/11/01 |
موافقم /من وهمسرم پارسال ازدواج کردیم ولی هنوز نتوانستیم به خانه خودمان برویم. شغل همسرم آزاد هست ولی هرچی درآمد دارد برای قرض ها میرود. باتوجه به اینکه پدر همسرم افسردگی دارد وسر کار نمیرود .لطفا به داد همه برسید. |
| زمان: 13:10:39 - 1388/11/03 |
آیا واقعا طرح طبقه بندی خانوارها از روی عدالت اجرا شده ؟
|
| زمان: 13:29:31 - 1388/11/03 |
ممنون از سایت خوبتان |
| زمان: 13:55:35 - 1388/11/03 |
برای کسانی که تازه ازدواج کرده اند چطور؟؟؟؟ |
| نام: مردم | زمان: 9:0:40 - 1388/11/05 |
این کار درست نیست چون مردم فقیرتر میشوند |
| نام: امين | زمان: 9:5:20 - 1388/11/05 |
جمع درآمد بعضي خانوارها چهار صد هزار تومان كمتر است ولي در خوشه سوم قرار گرفته اند،چرا؟وچرا اعلام كرده ايد به خوشه سه يارانه تعلق نميگيرد؟ |
| زمان: 9:25:18 - 1388/11/05 |
به خدا قسم این فقط به ضرر مردم است این واریز فلاکت و بدبختی است من فقط از خدا وامام زمان میخواهم که اجرتان را بدهد |
| نام: م.. | زمان: 9:40:15 - 1388/11/05 |
آنهايي که چندين برابر حقوقشان هرماه پول مي گيرند و آماراين چندين برابر در حکم نيست و در حکمش فقط حقوق پايه قرار دارد ملاک تعيين يارانه اش چگونه است |
| نام: سعید | زمان: 11:45:26 - 1388/11/05 |
با عرض سلام و خسته نباشيد. هدفمند کردن يارانه ها خيلي خوب است و هر چه زودتر اقدام فرماييد؟ |
| زمان: 12:15:57 - 1388/11/05 |
آنهایی که فرزند دیگر به تعداد خانواده اضافه شده است چه کنند ؟ |
| زمان: 14:22:0 - 1388/11/05 |
سلام روز خوش
شما که خودتان در این مملکت زندگی میکنید و از هزینه ها خبر دارید قیمت همه اجناس را هم میدانید .. ولی هیچ توجهی به آنچه به بازنشتگان و یا مستمری بگیر ها نداری
من و دخترم ماهیانه 400.000 تومان حقوق داریم ماهیانه 500.50 تومان کرایه پرداخت میکنیم حالا پول آب وبرق و گاز . خوردو خوراک .دارو .دکتر به کنار منی که مشگل دارم و باید تحت نظر دکتر باشم نمیتوانم چکاب کنم نمیتوانم عکسبرداری برم ..
آیا شما همه اینهارو در نظر گرفتید . جوانها نمیتوانند ازدواج کنند چون نمیتوانند هزینه سرسام آور زندگی را پرداخت کنند .
آیا به کرایه خونه ها توجه کردید
آیا به پول های پیشی که صاحبخانه ها میخواهند توجه می کنید
لطفاگ کلاه خودتان را قاضی کنید متشکرم |
| زمان: 14:27:20 - 1388/11/05 |
عدالت اصلا اجرا نشده شما کسي که داراي بهترين ماشين منزل مرغداري چند باب مغازه را با يک کارمند زن و شوهر که از صبح تاشب تلاش ميکنند تا شهريه دو تا بچه دانشجويشان را فراهم کنند با خونهاي که از 5 جا وام برداشتيم با 700هزار تومان حقوق . ما و خانواده اول هر دويمان در خوشه 3 آيا انصاف است |
| نام: عزیزی | زمان: 15:56:49 - 1388/11/05 |
این طرح واقعا خیلی خوب است |
| زمان: 11:9:41 - 1388/11/06 |
کساني که با ماهي 300هزار تومان حقوق و پرداخت وام و هزار بدبختي صاحب خانه شده اند ايا بايد در خوشه 3 قرار بگيرند |
| زمان: 12:2:20 - 1388/11/06 |
این طرح اصلا خوب نمی باشد چون عدالت اصلا رعایت نشده |
| زمان: 13:53:32 - 1388/11/06 |
ا گر عملی بشود خوب است |
| نام: محمد | زمان: 14:28:58 - 1388/11/06 |
مردم با این هدف نابود میشن |
| زمان: 16:51:54 - 1388/11/06 |
همه ما ایرانی هستیم هر که هرچه دارد دسترنج زحمت خودش میباشد باید به نسبت مساوی بین همه ایرانیان تقسیم شود و جوانانی که تحصیلات پایین تری دارند به کار تشویق شوند نه اینکه خدای ناکرده پول توجیبی بگیرند و به فکر کار و زندگی نباشند |
| نام: ا-ن | زمان: 7:51:57 - 1388/11/07 |
با هدفمند شدن يارانه ها قشر بسيار کمي از جامعه کار خواهند کرد وتوده عظيمي از مردم حاضر بخور وعلاف خواهند بود وديگر انگيزهاي براي کار کردن در مستضعف ومعتاد وکشاورز ودامدار وروستايي باقي نخواهد ماند.من نميدانم اين کجاي عدالت است؟ |
| نام: عزت خلیلی | زمان: 9:25:17 - 1388/11/07 |
من به سهم خودم از هدف مند کردن يارانه راضي هستم |
| نام: فریبا شاهی آذر | زمان: 9:35:27 - 1388/11/07 |
سلام . امیدوارم هر چه بهتر و دقیق تر و صحیح تر این کار را انجام دهید. از خداوند مهربان و منان می خواهم که شما را یاوری کند. |
| نام: حسین | زمان: 11:17:44 - 1388/11/07 |
کاری را که انجام می دهید بسیار عالی می باشد ولی گمان نکنم شما بیش از 5 سال این یارانه را به ملت بدهید. چون شما هر روز یه نظر می دهید. برای مثال قبلا شما گوشت مرغ را به صورت سهمیه به مردم ارائه می کردید ولی پس از مدتی این را قطع کردید. اگر این یارانه هم مثل اون نباشه واقعا عالیه. با تشکر |
| نام: یه بنده خدا | زمان: 11:37:11 - 1388/11/07 |
معلوم نيست با اين کار مي خواين چه به سر مردم بيارين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ |
| زمان: 11:48:58 - 1388/11/07 |
کساني که فرم هاي يارانه را پرکردند نگفتند ما ماشين600 ميليوني داريم برعکس گفتند ما راننده هستيم. بنابراين مسئولين به چه صورت ميخواهند برحسب نياز يارانه بدهند؟ |
| نام: حسین | زمان: 13:14:25 - 1388/11/07 |
لطفاً خوشه ها را معین کنید خوشه 1 و 2 و 3 یعنی چه ؟
ما که هیچ گونه شغل ثابتی نداریم و منبع درآمدی نداریم چطور خوشه 2 شناخته شده ایم. |
| زمان: 13:26:18 - 1388/11/07 |
ايااين خوشه بندي که شده ازروي عدالته |
| زمان: 23:34:56 - 1388/11/07 |
همه نبايد يكسان باشند |
| نام: ازيتاعلي زاده | زمان: 1:25:57 - 1388/11/08 |
من نه خانه دارم و نه ماشين كرايه خانه قبلا 110هزارتومان بود ولي بعد از يكسال هزار 160تومان شده شوهرم سر كار بوده ولي الان بيكار است بيمه نداريم 1ماه را رد كرديم شاخص 3شديم |
| نام: زورو | زمان: 10:16:40 - 1388/11/08 |
خدا رحم كنه...
ياعلي |
| نام: یک پرستار | زمان: 12:2:29 - 1388/11/08 |
سلام .آیا واقعا می توانیدآمار واقعی همه افراد که سرپرست خانواده هستند را بفهمید . آیا واقعا همه واقعیت ها را می گویند؟.خوب افرادی را می بینیم که دارای مال و اموال زیادی هستند ولی جزء دسته خوشه 1 شدند. . در ضمن مگر میشود خانواده 2 نفره ای که هر دو کارمند هستند و شب و روز کار می کنند و حقوقشان مثلا 400 هزار تومان است بخاطر طرح شما در خوشه 3 باشد و کسی که آمار نادرست می دهد جزء خوشه 1 باشد؟ |
| نام: اعظم سبلت | زمان: 15:18:4 - 1388/11/08 |
با عرض سلام
زن بي سر پرست تحت پوشش كميته امداد كه مستاجر مي باشد با كسي كه داراي مسكن و ماشين و حقوق بگير دولت است با حقوق شيشصد هزار تومان بايد در خوشه دو قرار بگيرد اين عدالت ميباشد به نظر من بايد بيشتر رسيدگي شود براي اين خوشه ها |
| نام: شمس الله جعفري | زمان: 16:37:3 - 1388/11/08 |
لطفا اين شماره ي ملي را بررسي كنيدوخوشه ي آن را مشخص كنيد294-913112-3
پاسخ جام جم: سلام
آقاي عزيز شما بايد به سايت مركز آمار ايران مراجعه كنيد. |
| نام: شهرزاد | زمان: 10:7:9 - 1388/11/10 |
اگر کسي فرم مربوط به آمار را که سال قبل توزيع شد، را تحويل نداده باشه بايد چيکار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟ چجوري ميتونه از اين يارانه ها استفاده کنه؟
چه کساني مشمول دريافت يارانه هستند؟
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت مركز آمار مراجعه كنيد |
| نام: مرضيه | زمان: 14:16:31 - 1388/11/10 |
تکليف آنهايي که در خوشه سه قرار گرفته اند چيست؟
بعضي ها هستند که دو شغل دارند يکي رسمي و ديگري غير رسمي و حقوق ماهيانه آن ها نزديک به 700 هزار تومان مي شود و چون يک فرزند دارند در خوشه 1 قرار گرفته اند آيا براي چنين کساني برنامه اي ريخته شده است |
| نام: hossein | زمان: 14:25:25 - 1388/11/10 |
سلام من میخوام بدونم منی که وضعیت مالیم خوب نیست و در گروه 3 قرار گرفتم باید چی کار کنم یکی هست که پولداره در گروه 1 قرار گرفته واسه اینا فکر کردید؟ |
| زمان: 14:44:38 - 1388/11/10 |
عدالت اصلا" اجرا نشده است .بخدا کسانی در خوشه 2 قرار گرفته اند که اصلا نیاز مالی ندارند من نمیدانم چطور کسی که صاحب مغازه و ماشین است و درآمد خوبی هم دارد به چه حسابی در خوشه 2 قرار گرفته ولی من حقوق بگیر که در آمد مشخصی دارم در خوشه 3 قرار گرفته ام |
| زمان: 14:48:46 - 1388/11/10 |
کاشکی در تقیسم بندی خوشه ها یک بار دیگر تجدید نظر شود |
| زمان: 14:53:29 - 1388/11/10 |
وقتی خودروسازان اینهمه شرایط خرید خودرو را آسان می کنند کسی که از دو یا سه جا برای خرید خودرو وام بر میدارد آیا داشتن خودرو میتواند تعیین ملاک طبقه بندی خوشه باشد در این صورت دیگر هیچکس تمایلی برای خرید خودرو یا تبدیل به احسن را نمی کند و این خود معضل بسیار بزرگی است |
| نام: فرزاد | زمان: 15:18:6 - 1388/11/10 |
واقعا ممنونیم
|
| نام: سميه يوسفوند | زمان: 20:3:42 - 1388/11/10 |
شايد كسي كه ماشين 600ميليوني دارد دكتر باشد و زحمات بسيار زيادي را متحمل شده باشد
و كسيكه نان خوردن ندارد ادم ولگرد ويا معتاد باشد ايا بايد سهم بيشتري شامل افراد ولگرد باشد
وياكارمندان متوسط در خوشه 3قراربگيرندوبا اينكه هرچه دارند همه وام وبدهي است بايد از افراد
ولگرد كمتر بگيرند ايا اين عدالت است اگر كشور مال همه است بايد همه از حقوق يكسان برخوردار باشند و كسانيكه بضاعت مالي كمي دارند بايد كميته امداد بيشتر از انها حمايت كند |
| نام: محمد آذربر | زمان: 21:11:40 - 1388/11/10 |
سلام من در آمدم ماهی 250 هزار تومان است چطور خوشه 3 برام اومده ولی کسی که مهندس واسش خوشه 2 اومده |
| نام: جعفر | زمان: 22:23:6 - 1388/11/10 |
بنظر من بايد مقاماتي که در اين زمينه طراحي و تصميماتي ميگرند بايد آنرا درست اجرا کنند انصاف نيست کساني که درامدي ندارند و کساني که انقدر درامدي دارند هيچ گراني براي زندگيش فرقي نمي کند دقيقا اينها را بايد جدا کرده و يارانه عادلانه تقسيم شود ما در کشور کساني داريم انسان خوب و صادق هستند ولي چون درامدي کمتر و يا ندارند يک ريال گراني به زندگي وي بيشتر اثر ميگذارد شما مسئولان بايد به فکر مستضعفان واقعي باشيد
اميدوارم در اين زمينه کليه مسئولين جمهوري اسلامي بطور احسن وفاداري خود را به ميهن آب و خاک پاک جمهوري اسلامي ثابت نمايند متشکرم جعفر گل محمد زاده خياباني |
| زمان: 1:10:38 - 1388/11/11 |
با عرض سلام و خسته نباشید.ته برگ فرم یارانه هارا گم کرده ایم .و عضو خانوار 6نفره هستیم .اینم شماره ملی 4-180203-197
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت مركز آمار مراجعه و مدارك خود را ارائه دهيد. |
| زمان: 1:16:23 - 1388/11/11 |
با عرض سلام و خسته نباشید.ته برگ فرم یارانه هارا گم کرده ایم .و عضو خانوار 6نفره هستیم .اینم شماره ملی 4-180203-197
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت مركز آمار مراجعه كنيد |
| زمان: 14:19:6 - 1388/11/11 |
«برای ادامه اجرای طرح پرداخت نقدی یارانه ها باید اطلاعات مردم در طول دوره های زمانی مشخص به روز شود تا پرداخت ها همواره متناسب با شرایط واقعی اقتصادی مردم و اطلاعات جدید آنها پرداخت شود. |
| نام: ناشناس | زمان: 15:9:33 - 1388/11/12 |
به نظر من با هدفمند كردن يارانه ها ماايراني ها ازايني كه هستيم بدبختترميشيم خدا بفرياد مابرسه كه داريم به قهرقرا ميريم من با مادرم تنها زندگي ميكنم تا سال ديگه قرار است ازدواج كنم مادرم با حقوق مستمري ماهي 280هزارتومان چجوري ميتونه پول آب وبرق وگازو ...كه چند برابرميشه پرداخت كنه تازه توي خوشه سوم قرارگرفته كه پولي بهش تعلق نميگيره شما اون بالانشستين ازحال بقيه مردم خبرندارين انصاف هم خوب چيزيه شما كه ادعاميكنين مسلمونين چرا اينجوري با زندگي مردم بازي ميكنين؟ |
| زمان: 12:40:42 - 1388/11/13 |
این عدالت نیست من که 3قسط وام دارم و نه خانه ونه زمینی مستاجر هستم درآمد ماهیانه ام هم 150000است درخوشه 3باشم وهمسایه ام که پولش ازپارو بالا می روددرخوشه1است
|
| نام: زهرا | زمان: 9:7:33 - 1388/11/15 |
واقعا ممنونیم با تشکر |
| نام: رضا | زمان: 12:14:58 - 1388/11/15 |
سلام من يک کارمند هستم و درآمد ماهيانه من 400 هزار تومن است. و زماني که فرم را تکميل کرده ام دو نفره بوده ايم و الان سه نفر هستيم. و در خوشه 3 قرار گرفته ام. اما افراد زيادي را مي شناسم که در آمد آنها بالاي دو ميليون هست و لي چون شغل آزاد دارد يا اموال آنها به نام خودشان نيست در خوشه يک قرار گرفته اند. به نظر شما يک کارمند (معلم) در خوشه 3 و يک سرمايه دار در خوشه 1 عادلانه است؟ |
| زمان: 20:40:18 - 1388/11/17 |
دسته بندی خوشه ها به عدالت نبوده است. |
| زمان: 1:48:41 - 1388/11/18 |
امیدوارم وضع از این که هست بدتر نشود |
| زمان: 13:20:51 - 1388/11/20 |
لطفاً نون را گران نکنیدحتی اگر تمام یارانه ها را بردارید. |
| نام: محسن | زمان: 17:35:59 - 1388/11/21 |
کسانی که تاکنون به علت مشکلات نتوانسته اند فرم ارائه شده در سال 87 را پر کنند باید چه کار کنند آیا میتوانند هم اکنون فرم را پر کرده و تحویل دهند؟
پاسخ جام جم: سلام
زماني را براي افرادي كه موفق نشدهاند اين فرم را پر كنند در نظر گرفته خواهد شد |
| نام: mohammad | زمان: 9:58:37 - 1388/12/16 |
خوب است |
| نام: علی اصغر | زمان: 14:13:4 - 1389/01/16 |
با سلام یارانه ها را کی به حسا بها واریز می کنید و چطوری؟ |
| زمان: 9:32:51 - 1389/01/19 |
زمان دقیق پرداخت یارانه های چه زمانی است |
| نام: فلاحتی | زمان: 13:22:32 - 1389/02/06 |
خیلی هابرای پرکردن فرم هادروغ می نویسندبهتراست که ازنزدیک بررسی شود |
| زمان: 13:26:41 - 1389/02/06 |
ماهي 100تومان كه كفاف حذف يارانه قبوض اب و برق و گاز و ... را هم نمي دهد مردم اذيت ميشوند آقاي وزير بيشترش كنيد |
| نام: شهریار جایدری | زمان: 11:16:15 - 1389/02/12 |
امیدوارم که دوباره ثبت نام بشه چون ما جا موندیم |
| نام: صادق آقاعلیخانی | زمان: 1:55:14 - 1389/02/14 |
سلام: نظر من در مورد یارانه ها منفی نیست. اما من جوانی هستم با هنرهای زیاد برای کسب درآمد. در حالی که اگر بگویم شش ماه است که نامزد کرده ام و متاسفانه الان بیکار هستم شاید بگویید که تو ادم تنبلی هستی درحالی که موقعیت کار برام فراهم نیست و آقای احمدی نزاد بفکر من هم نیست. خوب حال اگر بکویم که من بیکارم در حالی که واقعا هم بیکار هستم و هیچ درآمدی ندارم آیا شما در مورد شخص بنده ترتیب اثر میدهید؟ تو رو خدا به من هم فکر کنید. |
| زمان: 11:25:44 - 1389/02/14 |
با سلام البته شما باید این نکته را فراموش نکنید که باید دقیق افراد شناسایی شوند
|
| نام: محمد | زمان: 12:15:9 - 1389/02/22 |
به نظر من اگر قیمت ها بالا نرود واقعآ عالی میشود اما در صورت نظارت دقیق |
| نام: مهدي از مشهد | زمان: 12:36:8 - 1389/02/22 |
باسلام من مي خواهم بدانم كه سازمان امار چطور يخوشه بندي ميكند چون من كار گرباحقوق بسيار كم واجاره نشيني در خوشه سوم هستم ومدير عامل شركت بنده باداشتن خانه چندصد ميلوني وماشين آخرين سيستم در خوشه دوم |
| زمان: 10:50:43 - 1389/02/23 |
اقای رییس چون خودت حقوق میلیونی میگری وخبر از خریدهای شخصی خودت را نیز نداری باید بین مردم تفاوت قایل شوی. |
| نام: پرویز | زمان: 11:12:26 - 1389/02/26 |
اگر میشه بیشتر به فکر سرپرست خونه باشین نه نوزاد خونه چونکه سرپرست است که خرید وسایل خونه می کند (مثلا چهار کارخانه در هر نقطه شهرستان بزنید که سرپرست خونه کار کند) |
| نام: مهدی خدابنده لو | زمان: 12:8:26 - 1389/02/26 |
استدعا داریم که افراد سرمایه دار واقعا مشخص و جلوگیری شوند. با تشکر.
البته دروغ های زیادی در این فرم آمار توسط خانواده ها وارد شده است. |
| نام: سامان | زمان: 14:28:45 - 1389/02/30 |
ماهي چند هزار تومان به حساب خانوار واريز ميشود؟
افرادي که تا کنون ثبت نام نکرده اند چه بايد بکنند؟
آيا خوشه بندي باقي خواهد ماند يا دوباره خوشه بندي خواهيد کرد؟
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت مركز آمار براي ثبت نام مراجعه كنيد |
| نام: اکبر ولیزاده | زمان: 12:30:17 - 1389/03/02 |
به نظر بنده هدفمند کردن يارانه ها بسيار کار خوب و به اقتصاد کشور کمک ميکند اما اگر مبلغ واريز شده يارانه ها هزينه هاي اضافه شده (آب ،برق ،گازو...) را پوشش ندهد ! در غير اين صورت در نظام سرمايه داري خانوارهاي طبقه پايين زندگيشان بيش از پيش مشقت بار خواهد شد |
| نام: خسته ازاین وضع | زمان: 10:7:48 - 1389/03/06 |
نمی خواد به فکرعدالت باشیدشما به فکرکارجوونهاباشید که ازبیکاری به هزارراه خلاف کشیده میشوندبه فکرکسانی باشید که از بدبختی وبی پولی نمی تونندازدواج کنند به عنوان نمونه من وشوهرم 2سال ونیم عقدیم ولی نمیتونیم بریم سرزندگیمون چرا؟چون هردومون بامدرک لیسانس ومعدل بالا بیکاریم یکی باید به داد ما و امثال ما برسه که با این وضع خودم و شوهرم افسردگی شدیدگرفتیم این عدالته؟توروخدا یکم به فکرمردم باشید وضع رابدترازاین نکنید!!!!!!!! |
| زمان: 10:1:26 - 1389/03/08 |
تا يه ماه يارانه رو ميدن بعد قطعش ميکنن . |
| نام: پویا | زمان: 11:40:22 - 1389/03/10 |
من تازه ازدواج کردم. درسال88 جزو خانواده پدري ثبت نام کردم ولي همسرم ثبت نام نکرده حالا بايد چکار کنم
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد براي ثبت نام به عنوان خانواده مستقل اقدام كنيد.براي اين منظور به پايگاه اينترنتي مركز آمار مراجعه كنيد. |
| نام: اصغر بخشی | زمان: 12:31:40 - 1389/03/22 |
سلام
شماره حساب خو د را در کجای سایت یا کدام سایت باید اعلام کنیم
لطفا راهنمایی بفرمایید
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت وزارت رفاه مراجعه كنيد |
| نام: آرمین | زمان: 15:1:26 - 1389/03/24 |
با سلام و عرض خسته نباشيد
هر چند شخص بنده از مخالفان آقاي احمدي نژاد بودم ولي در کل هدف ما پيشرفت وضعيت ايران است و اصلا برايم مهم نيست که چه شخصي اين کار را انجام مي دهد.و از آن جايي که مطمئنم اين طرح با شکست روبرو مي شود و تورم حداقل 50% در آينده خواهيم داشت ولي به شما اعتماد مي کنم و برايتان آرزوي موفقيت دارم |
| زمان: 18:52:26 - 1389/03/24 |
به کدام سایت برای دادن شماره حساب مراجعه کنیم؟
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت وزارت رفاه مراجعه كنيد |
| نام: سبحانی | زمان: 8:35:32 - 1389/03/25 |
با سلام . افرادی که کد رهگیری ندارند برای دادن شماره حساب سرپرست چه کار کنند؟
پاسخ جام جم: سلام
شما ظاهرا فرم اطلاعات خانوار را پر نكردهايد.اگر اين كار را نكرده باشيد بايد ابتدا ثبت نام كنيد |
| زمان: 9:27:41 - 1389/03/25 |
اون کسی که میتونه ماشین 100 میلیون تومانی سوار بشه، میتونه یه کاری بکنه که بیشترین سهمو از یارانه ها ببره... میگی نه!!؟؟ |
| زمان: 11:40:57 - 1389/03/30 |
خيلي بد و غير عادلانه است |
| نام: محمود پورطيبي | زمان: 10:22:42 - 1389/03/31 |
انشاالله هدف خير است پس هدف خير هر چه زودتر انجام بگيرد بهتر است ما سپاسگزار عزيزان خدمتگزار هستيم |
| زمان: 9:34:40 - 1389/04/06 |
طوری نشود که بعضی ها که بیشترین درآمد را دارند با چاپلوسی خود را در شمار فقیرترین ها قرار دهند و بعضی از فقیران و نیازمندان که زبان تملق را ندارند در ردیف داراها قلمداد گردند؟
|
| زمان: 13:50:13 - 1389/04/10 |
باسلام
اخه ماهی 100 تا 150 هزارتومان چه کمکی میکنه؟با این گرونیه جنسا ماهی 5میلونم جواب نمیده |
| نام: رویا عیدیوندی | زمان: 9:14:10 - 1389/04/14 |
سلام چه موقع باید شماره حساب ها را وارد اینترنت کرد؟
پاسخ جام جم: سلام
هر زمان استانها به نوبت اعلام شد |
| نام: مصطفی پیرداده | زمان: 10:25:13 - 1389/04/17 |
با سلام
هدفمند کردن یارانه ها طرح خوبی است . امیدوارم که با اجرای این طرح ما طبقات ضعیف جامعه که 400 هزار تومان اجاره خونه و قسط و وام میدیم و حقوقمان 450 هزار تومان است از این شرایط دشوار نجات پیدا کنیم . ما که امیدمان اول به خدا و دوم به دولت است که همیشه به فکر اقشار ضعیف جامعه بوده و هست . حالا ما نمیدانیم که وضعمان بهتر می شود یا بدتر یه همینجوری می مانیم و برای زنده ماندن فقط کار میکنیم نه برای زندگی کردن . |
| نام: جواد قادری | زمان: 11:30:47 - 1389/04/17 |
سلام.مي خواستم بدونم براي وارد کردن شماره حساب چکار کنم؟سايتش چيه؟ با تشکر.
پاسخ جام جم: سلام
شما بيد به سايت وزارت رفاه مراجعه كنيد. |
| زمان: 20:39:38 - 1389/04/17 |
شماره سریال شناسنامه را میدهیم ولی جواب دریافت نمی شود
پاسخ جام جم: سلام
شما هم شماره كارت ملي و هم شماره سريال شناسنامه را بايد ثبت كنيد.
ضمنا استان محل سكونت شما اعلام شده است؟اگر اعلام نشده ثبت نام امكان ندارد. |
| نام: سحر | زمان: 22:30:55 - 1389/04/19 |
خوشه بندي ها اصلادرست نيست.اما اگه مردم همکاري ميکردندو دولتو ياري ميکردند حقي ضايع نمي شد کاش باز هم بررسي شود.بيشترمردم اطلاعات رو اشتباه واردکردند. |
| نام: باقر کشاورزی | زمان: 10:30:36 - 1389/04/30 |
سلام من يک جواني هستم که به تازگي ازدواج کرده ام و اجاره نشين هم مي باشم مي خواستم بدانم ايامن که در زندگي هيچ چيز ندارم بايد خوشه سوم بشوم من کارگر کشاورزي هستم و حقوق ماهيانه من 250000هزار تومان مي باشد که بايد 60000هزار تومان ان را بابت اقساط وام ازدواج بدهم 100000هزارتومان را بابت اجاره منزل بدهم ايا با 90000 هزار تومان در ماه درامد من بايد در خوشه سه قرار بگيرم ايا انصاف است مشکلم را بايد به چه کسي بگويم |
| نام: محسن سلیمی | زمان: 15:40:23 - 1389/04/30 |
من فرم ثبت نام را پر نکرده ام الان چطور ثبت نام کنم؟
پاسخ جام جم: سلام
به سايت مركز آمار يا وزارت رفاه مراجعه كنيد |
| نام: ثریا | زمان: 16:15:44 - 1389/04/30 |
طرح شما خوبه اما اطلاع رسانیه بسیار ضعیفی داره |
| زمان: 16:26:12 - 1389/04/30 |
شما گفتید که به آنهایی که در خوشه3قرار دارند یارانه تعلق نمیگیرد من زن سرپرست خانوار هستم دارای یک فرزند یتیم با حقوق کارگری کرایه نشین هم هستم نیم بیشتر حقوقم بابت کرایه خانه واقساط وام می رود اونوقت چه طور به من خوشه 3 تعلق نمی گیرد و به مدیرکل اداره مان که میلیونها درآمد دارد درخوشه یک قرار گرفته ویارانه تعلق می گیرد انصافاً این حکومت عدل علی(ع) است خودتونو مسخره کردید |
| زمان: 22:42:0 - 1389/04/30 |
جالبه مايه خانواده 5نفري هستيم بادرآمدماهيانه 350هزارتومان ومستاجردر خوشه دوم هستيم |
| نام: م.ر | زمان: 9:56:12 - 1389/04/31 |
با سلام , می خواستم بپرسم کسانی که موفق به ثبت نام نشده اند باید چه کنند ؟؟؟؟ چندین بار هم قبلاً پرسیدم و ایمیل هم دادم ولی جوابی دریافت نکردم .اگر ممکنه راهنمای کنید یا شماره تلفنی که بتوان پیگیری کرد معرفی کنید . ممنون
پاسخ جام جم: سلام
ميتوانيد به سايت مركز آمار و يا سايت وزارت رفاه مراجعه كنيد |
| نام: م | زمان: 10:7:42 - 1389/04/31 |
اگر کسي ثبت نام نکرده دليل بر تمايل نداشتن نيست بلکه ممکن است بنا به دلايلي در مهلت مشخص موفق به ثبت نام نشده باشند.لطفاً راهنمايي کنيد . من از طريق ايميل پاسخي دريافت نکرده ام لطفاً اگر امکان دارد شماره تلفني معرفي کنيد که بتوان تماس گرفت و پرسيد.اگر پاسخ دهيد ممنون ميشوم. |
| نام: ع.ك | زمان: 14:16:12 - 1389/04/31 |
سلام از كجا معلوم اين فرم هاي پر شده صحت دارد |
| نام: مريم | زمان: 20:51:16 - 1389/05/02 |
چاره درد مردم يارانه ها نيست خانه از پاي بست ويران است. خداكندكه يارانه هارابدهندواين به همه آنهايي كه همه چيز را به سادگي مي گيرند اثبات شوداگر كمي جمع وتفريق كردن بلد باشيم ميبينيم در دراز مدت اينكار شدني نيست. |
| نام: حسن مرادي | زمان: 0:32:43 - 1389/05/03 |
با عرض سلام "لطفا بفرماييد از كدام سايت بايد شماره حساب خود را ثبت كنيم لطفا ادرس سايت رو به ايميلم ارسال كنيد با تشكر."
پاسخ جام جم: سلام
دوست عزيز آدرس سايت بارها اعلام شده است
www.refahi.ir |
| نام: محمد | زمان: 12:48:0 - 1389/05/04 |
سلام.لطفا به فكر قشر هايي باشيد كه حتي ماشين كنترلي هم ندارند |
| نام: سعيد كرمي | زمان: 10:2:7 - 1389/05/06 |
اينجانب در زمان ثبت نام يارانه ها جزء اعضاء خانواده پدرم ثبت نام نمودم ولي در حال حاضر به دليل ازدواج خانواده مستقل تشكيل داده ام
از آنجائيكه مرجع پاسخگويي نسبت به وضعيت ثبت نام اينجانب و بهره مندي از يارانه ها پيدا ننمودم ، خواهشمندم نسبت به چگونگي اصلاح ثبت نام يا ثبت نام جديد اينجانب را راهنمايي فرمائيد . باتشكر
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به سايت مركز آمار و وزارت رفاه مراجعه كنيد |
| نام: م غ | زمان: 12:43:24 - 1389/05/06 |
بسیار عالی |
| نام: مهدی مینایی | زمان: 12:24:22 - 1389/05/13 |
با عرض سلام خدمت آقای عبدالرضا مصری میشه بپرسم وجه یارانه نقدی چقدر است؟ |
| نام: صبا | زمان: 1:50:3 - 1389/05/14 |
در ثبت نام برای حساب سرپرست خانوار اصلا راهنمای خوب و کاملی ندارد به نظرم ناقص است با این سایت تون |
| زمان: 14:4:0 - 1389/05/19 |
سلام ما ده نفره هستيم واين روزهاوضع مالي ماخيلي بداست به طوري كه بچه هارادرمدرسه ثبت نام نكرديم وكوپن هم كه اعلام نشده است مي خواستم بدونم چه موقع يارانه هارابه حساب سرپرست خانواده واريزميكنيد؟
پاسخ جام جم: سلام
دوست عزيز هنوز اعلام نشده است |
| نام: یاسر زاهدی | زمان: 9:10:10 - 1389/05/20 |
کی و میزان یارانه ها چقدر است |
| نام: نبی الله | زمان: 12:44:28 - 1389/05/20 |
می خواستم بدونم در چه بانکهایی می توان حساب باز کرد.
پاسخ جام جم: سلام
در همه بانكها ميتوانيد حساب باز كنيد |
| نام: امین امرائی | زمان: 13:21:54 - 1389/05/20 |
با سلام ؛ کلیه صحبت هایی که ارائه می دهید قابل قبول،ولی اونهایی که هنوز هیچ ثبت نامی نکرده اند باید به کجا مراجعه کنند . با تشکر امرائی
پاسخ جام جم: سلام
در شهريور ماه زماني را تعيين كردهاند براي ثبت نام. |
| نام: ر.ق | زمان: 10:48:42 - 1389/05/23 |
با سلام من و داداشم تنها زندگی می کنیم آیا به ما هم یارانه تعلق می گیرد. با سپاس فراوان
پاسخ جام جم: سلام
هر كسي كه ثبت نام كرده است يارانه تعلق ميگيرد |
| نام: مقصود اسلام نژاد | زمان: 10:17:33 - 1389/05/24 |
جناب آقای مصری
ضمن تشکر از ارائه اظهار نظر جنابعالی امیدوار است مطابق فرموده هایتان موضوع فوقالذکر پیشرفت حاصل کند از خدای مننان آرزوی همه انسانهای ازاده و صراط مستقیم خواه این حرکت میباشد .اما اگر و اگر ها نباشد و هر روز و هر ماه این موضوع عقب و عقب می افتد پدر صاحب بچه ها در میاید و بار گرانی کمر همه این انسانهارا خم میکند از خدای منان طالب هستیم که این کار بصورت مناسب انجام گیرد
|
| نام: مصطفی | زمان: 12:28:23 - 1389/05/24 |
ما زیر پوشش کمیته امداد هستیم یارانه ماچه جوری واریز میشود وباید ثبت نام کنیم یا نه.وچه مقدار هست با تشکر
پاسخ جام جم: سلام
هر كس ميخواهد يارانه دريافت كند بايد ثبت نام كند |
| نام: علی | زمان: 11:34:57 - 1389/05/26 |
کسی شماره حسابش اشتباه شد چه کار کند کسی حسابش خواست عوض کنه چه کار باید بکند
پاسخ جام جم: سلام
پس از اعلام حساب شما 10 روز ديگر بايد به سايت رفاهي مراجعه كنيد تا متوجه شويد درست است يا غلط |
| زمان: 11:50:53 - 1389/05/26 |
این هم عادلانه نیست که با ایجاد بروکراسی و پیچیده کردن فرایند دریافت یارانه، ارایه سایت هایی که اکثر اوقات خرابند و باز نمی شوند و تلفن هایی که در شبکه وجود ندارند همان 100 تومان کسی که نان شب ندارد را هم از او بگیرید. |
| نام: م | زمان: 12:18:22 - 1389/05/26 |
تغيير ارائه يارانه ها باعث تورم شديد خواهد شد |
| زمان: 23:22:13 - 1389/05/26 |
نگران نباشید از اینور میدن از اونور بیشتر پس میگیرن |
| نام: زین العابدین امیری آرا | زمان: 11:46:35 - 1389/05/27 |
شماره حساب بانکی را به کجا و از چه طریقی باید اعلام کنیم؟
پاسخ جام جم: سلام به سايت رفاهي مراجعه كنيد. |
| نام: میثم زیرک | زمان: 16:13:6 - 1389/05/30 |
پرداخت یارانه ها یک جور دست کشیدن بر سر کودکان است.البته وقتی که گریه میکنند |
| نام: امیداسماعیل پور | زمان: 16:24:48 - 1389/06/01 |
یارانه ها در کارمندها اگر خوب تقسیم گردد خیلی خوب است چون درآمد یک کارمند ساده که حقوق دیگری ندارد و بیشترحقوقش مختص به اقساط ماهیانه دارد. متشکرم |
| نام: شکریان | زمان: 12:28:8 - 1389/06/04 |
با سلام وتشکر از زحماتتان.
بنده براي دريافت رايانه از طريق حساب بانکي به سامانه اعلام حساب خانوار کد ملي وسريال شناسنامه را وارد کردم
مي خواستم بدونم در همين حد براي ثبت کافيست.
پاسخ جام جم: سلام
بله پس از تبث شماره حساب پيامي به اين منضمون درج ميشود كه پس از 10 روز به سايت مراجعه كنيد |
| نام: هادی عشایری | زمان: 12:18:27 - 1389/06/06 |
کد ملی چگونه به مركز آمار به این سامانه اعلام کنم؟
پاسخ جام جم: سلام
وارد سايت رفاهي شديد مشخص است |
| نام: رامین | زمان: 9:9:29 - 1389/06/07 |
باسلام امیدوارم بتونید قیمت کالاهای اساسی روکنترل کنیدوگرنه قشر پایین جامعه نابودخواهد شد |
| نام: رامین | زمان: 9:17:52 - 1389/06/07 |
کاشکي قبل ازانجام اين طرح نيروهاي انساني جامعه رواز روي صلاحيت وتوانايي شان انتخاب ميکردين وبعدش اقدام به اجراي اين طرح ...همه مسئولان ميگن افرادي که تحت پوشش کميته امداد و يا ديگر نهادها هستند به معناي فقيربودنشه ويارانه بهش تعلق داره. ولي افرادي هستندکه درامدکمي دارندوحتي به نان شبش هم محتاجه ولي بدليل نداشتن (بندپ) درادارات دولتي و...تحت پوشش اين نهاد ها نيستندو... |
| نام: رامین | زمان: 9:29:52 - 1389/06/07 |
من پدرخودم و مثال ميزنم بادرآمدفوقش 200000تومان اونم اگه پسرهاش کمک کنند داره چطوري ميخواهد زندگيشو بچرخونه (50000برق و40000گازو40000آب اين شد130000تومان )ميمونه 70000باهاش چکارکنه اخه چي ميشه کردبااين مبلغ .گفتم اين درآمداگه پسرهاشون بدنند چون من الان خرجشون ميدم چندروز ياچندسال آينده منم بايدزندگي تشکيل وخانواده دارميشم و... |
| نام: رامین | زمان: 9:36:8 - 1389/06/07 |
ببخشيدسرتون دردآوردم .فقط اميدوارم منظورم متوجه شده باشيد وقتي براي تعيين سطح درآمد افرادمشخص ميکنيد همه جوانب درنظربگيريدبدون هيچ گونه قرضي .آرزوميکنم اين طرح بسيارعظيم رابا موفقيت وبه خوبي وخوشي(البته اول به نفع مردم وبعد به نفع دولت)سپري کنيد بانهايت تشکرازمسولان دلسوز وعادل وامين دولت جمهوري اسلامي ايران .
باتشکرفراوان رامين. |
| زمان: 20:33:24 - 1389/06/09 |
هرچی سهام عدالتو دادن اینم میدن هر روز یه بهانه واسه سرگرم کردن مردم دارید یه روز سهام عدالت یه روز یارانه یه روز مسکن مهر ماکه چیزی ندیدیم |
| زمان: 9:57:43 - 1389/06/12 |
ایا دولت توانایی شناخت درست از نیازمندان را دارد ؟؟ |
| نام: جاسم عساكره | زمان: 14:10:34 - 1389/06/12 |
مزاياي هدفمند كردن يارانه ها چيست ؟ |
| نام: سيد حسين جوادي | زمان: 21:54:36 - 1389/06/12 |
به نام خدا . من تازه از خدمت مقدس سربازي آمده ام و كاري ندارم همچنين متاهلهم اگر امكان دارد يارانه مرا بيشتر بدهيد. با تشكر فراوان |
| نام: کوروش | زمان: 14:55:57 - 1389/06/17 |
سلام اگه واریزیارانه به حساب واقعا انجام می شه پس چراکسی از دیار ماچیزی دریافت نکرده یامردم سرکارن یاصاحب کار |
| نام: فرزانه | زمان: 0:33:37 - 1389/06/21 |
برای ماتازه ازدواج هاچه برنامه ای رو درنظردارید؟ |
| زمان: 14:2:22 - 1389/06/21 |
هدفمند کردن یارانه خوب است . اما با این اوصاف که فکر نمی کنم که طرح موفقی باشد |
| نام: لیلا عمادی فر | زمان: 14:12:20 - 1389/06/21 |
با عرض سلام و خسته نباشي از شما خواهش ميکنم هرچه زودتر يارانه ها رو بدين چون واقعا ما نيازمنديم مخارج زندگي بالاست و سخته و اجاره نشيني سختر از شما مسئولين محترم خواهش ميکنم رسيدگي بفرمائيد واقعا از شما تشکر و قدر داني ميکنم از اينکه به فکر طبقات فقير هستيد ممنونم |
| نام: فاطمه | زمان: 13:30:12 - 1389/06/24 |
از کجا متوجه بشیم پول به حسابمون ریخته شده |
| نام: حیدری | زمان: 16:6:27 - 1389/06/25 |
باتشکر وقدر دانی امید وارم این اقدام بزرگ در اینده بهتر جواب دهد
|
| زمان: 9:25:44 - 1389/06/31 |
همه افرادبه طوريكسان ازيارانه ها سهم دارند ونبايد فرقي بين آنهاگذاشت. |
| نام: مارال | زمان: 12:5:12 - 1389/06/31 |
ممنونم از اينكه به فكر مستضعفين وطبقه محروم مملكت هستيد |
| زمان: 7:48:49 - 1389/07/07 |
اگر درست و به موقع اجرا شود تا مردم با مشکل روبرو نشود مخالف نیستم |
| نام: جلال شاه کرم | زمان: 8:56:1 - 1389/07/07 |
سلام خسته نباشید اگه میشه مبلغ یارانه به هر نفر وتاریخ پرداخت را اعلام کنید
پاسخ جام جم: سلام
هنوز به طور دقيق اعلام نشده است |
| نام: به | زمان: 10:15:46 - 1389/07/08 |
آیاکسی که باحقوق کارمندی وتلاش بسیار پس ازچندین سال صاحب خانه یا ماشین شده است وکسی هم تنبلی کرده -درس نخوانده ویامتکی به ارث واموالی می باشد وخانه ای برای خود تهیه نکرده است میشود درمقام قضاوت گفت که فلانی خانه وماشین دارد پس یارانه کمتری بگیرد وشخص دیگر که خانه ندارد(یابه اسم خودخانه ندارد)پس بایدیارانه بیشتری بگیرد. درمفهوم عدالت همه افراد جامعه باید سهم مساوی از بیت المال بگیرند.به نظربنده درمورد میزان یارانه ها درآمد اافراد باید درنظرگرفته شود فرضاکارمندی که 400هزارتومان حقوق میگیرد باکارمنددیگری دردستگاه دیگر که بالای یک ونیم میلیون تومان حقوق می گیرد باید تفاوت چشمگیری باشد.. |
| نام: مجید امیری الانق | زمان: 10:49:50 - 1389/07/15 |
باسلام وعرض خسته نباشيد ودعاي خير به دولت نظام جمهوري اسلامي افرادي هستند نيازمند و زير فقر که نتوانسته اند تابه حال شماره حساب ارسال نمايند واقعاًتکليف آنها چيست ؟
چرا فرصت ديگري مانندِارائه کوپن نمي دهيد ؟ بنده با شماره کد ملي 1717509010بدليل گرفتاري مقطعي ازجرايد ورسانه ها دور بودم لذا نتوانستم شماره حساب ارسال نمايم وشماره حساب 0105437634008رادرصورت امکان منظور فرمائيد .باسپاس وتشکر سرپرست خانوار
پاسخ جام جم: سلام
دوست عزيز شما بايد به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: مجید امیری الانق | زمان: 10:54:18 - 1389/07/15 |
باسلام اکثر اغنياء شماره حساب ارسال کرده اند وبيشتر ضعفاء موفق به اين کار نشده اند لطفاً فرصت ديگري براي دوره اول مرحمت فرمائيد . |
| نام: سعید | زمان: 9:10:21 - 1389/07/21 |
به نظر من همه رو سرکار گذاشتن - مسخره نیست میگن به حسابتون واریز میکنیم اما بهتون نمیدیم-پس پول اب وبرق رو از کجا بدیم |
| نام: مختار | زمان: 12:43:34 - 1389/07/27 |
با سلام
دولتمردان عزیز نفس شما از جای گرم در میآید و چون درآمد و مزایای شما عالی است و همه گونه امکانات در اختیار دارید به راحتی هر تصمیم عجولانه و غیرکارشناسانه برای ملت مستعضف میگیرید آقایان گرامی مردم از این وضعیت راضی نیستند در هر مقطع یک استرس و نگرانی به جامعه وارد میکنید.مگه مردم از شما چه میخواهند.اینها برای وطنشان شهید دادن،جانباز دادن،اسارت کشیدند.مشکل مردم گرانی،گرانی،گرانی،گرانی است و به شدت تحت فشار مرگبار هستند و این برای ملت شریف ما که اسلامی هستیم اصلاً خوب نیست،خطرناک هم است.نگذارید محبوبیت شما در میان مردم از بین برود.دوستدار انقلاب و ولایت فقیه |
| زمان: 13:11:52 - 1389/07/27 |
ببخشد اگر يارانه بدهيد اون وقت پول قبض ها را چطور مي کنند؟ |
| زمان: 13:12:16 - 1389/07/27 |
خوبه |
| نام: احمد بوعذار | زمان: 13:32:56 - 1389/07/27 |
این طرح بسیار خوب بوده و انشا الله ظرف چند سال اینده هیچ فقیری را در کشور نداشته باشیم |
| نام: علی جمال | زمان: 20:47:28 - 1389/07/27 |
سلام با این کار ما فقیر بیچاره ها...فقیر وبیچاره تر خواهیم شد....تو این راه هم میره تو جیب اونایی که ماشین 600 میلیونی سوار میشن حالا میگی نه نگاه کن |
| زمان: 23:42:2 - 1389/07/27 |
اگه همه ایرانی هستند چرا باید نا برابر بگیرند
جرمه اگر یکی بیشتر زحمت کشیده باشه
پولای همه که باد اورده نیست |
| نام: امین واحدی | زمان: 6:11:52 - 1389/07/28 |
اگر همه چيز گران شود طوري که درجامعه اغتشاش شود چي کي جواب گو مي شود |
| نام: علی پورصفدر از شهرستان درگز | زمان: 11:42:23 - 1389/07/28 |
براي مسئولين و آقاي احمدي نژاد آرزوي موفقيت مي کنم واقعاً يک فرد با جرات با... است که در برابر آمريکا ايستاد و آمريکا را به زانو درآورد هميشه زنده باشيد و پاينده باد رهبري |
| زمان: 13:38:9 - 1389/07/28 |
تاکي بايدمنتظر باشيم |
| زمان: 12:52:12 - 1389/08/02 |
نظارت را قوي كنيد بعد يارانه ها را برداريد |
| نام: احمدی زرقان | زمان: 14:20:1 - 1389/08/02 |
از کی وارد حساب میشود و چقدر ممنون
پاسخ جام جم: در چند استان واريز شده است و مبلغ 81 هزار تومان علي الحساب واريز شده است |
| نام: احمدي | زمان: 22:53:25 - 1389/08/02 |
اگر مبلغ يارانه ها زياد باشد و به قشر كم درامد فشار نيايد خوب است. |
| نام: اصغر | زمان: 11:18:25 - 1389/08/03 |
با سلام اگه درست اجرا بشه عالیه |
| زمان: 11:28:13 - 1389/08/05 |
با سلام
باتشکر از تمامی مسئولین محترم این کار واقعاً خداپسندانه است.
|
| نام: عباس غلامعلي | زمان: 16:16:24 - 1389/08/05 |
سلام عليكم
شماره حساب اينجانب عباس غلامعلي از طرف شما يك اس ام اس آمد و گفتيد كه حساب شما مورد قبول نمي باشد و من رفتم حساب جديد باز كردم ولي متاسفانه نتونستم وارد كنم و هر چي كد ملي شماره سريال و رمز مورد نظر را ميزنم دوباره همان متن قبلي مياد خواهشمند است راهنماييم كنيد
پاسخ جام جم: سلام
شما بايد به همان سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: زهرا نعمتی | زمان: 22:52:59 - 1389/08/05 |
سلام هگر کسي يارانش واريز نشود چه بايد بکند؟ما يارانمون واريز نشده است. از رشت هستم
پاسخ جام جم: بايد به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: علی | زمان: 13:1:19 - 1389/08/08 |
سلام من از استان همدان مزاحم میشوم من نتوانستم تا کنون شماره حساب خود را اعلام کنم
اگر امکانش هست مرا یاری فرمائید
پاسخ جام جم: سلام
از آذر ماه مجددا اقدام ميشود |
| نام: كاظم مرتضايي | زمان: 16:25:53 - 1389/08/09 |
نظري نمي توانيم داشته باشيم با كارهاي اين ... |
| نام: سید محمود میرزاده فیروز ابادی | زمان: 19:15:18 - 1389/08/09 |
با تشکر از زحمات شما عزیزان من تا کنون نتوانستم ثبت نام کنم راهنماییم کنید تشکر
پاسخ جام جم: سلام
از آذر ماه دوباره در اين زمينه اقدام ميشود.پيگير خبرها باشيد |
| زمان: 9:55:11 - 1389/08/10 |
کسی که ماشین600میلیونی دارد براش فرقی ندارد بنزین 100تومان باشد یا 1000تومان،بیچاره مردمی که بخاطر همین بنزین تمام کالاهای مورد نیاز و نان شب خودش را نتوانند تهیه کند. |
| نام: مجید امیری الانق | زمان: 10:29:42 - 1389/08/12 |
ضمن عرض سلام وخسته نباشيد ،به حضور دولتمردان نظام جمهوري اسلامي ضمن قدرداني ازارائه برنامه هاي خوب وارزشمند دولت در مورد يارانهها پيشنهادي دارم اينکه مرحمت فرمائيد مدت ارسال شماره حساب بانکي را تمديد فرمائيد اينجانب دارنده کد ملي 1717509010 وشماره حساب بانک ملي 0105437634008وسريال شناسنامه 904260مي باشم بدليل موجه نتوانسته ام بموقع شماره حساب ارسال نمايم وبه تصور اينکه شماره حساب خود راموقع پر کردن فرم وتشکيل پرونده يارانه ها داده ام به هرحال بعنوان سرپرست خانوار4نفره درنوبت اول دريافت نکرده ام اميد که يارانه مرحله اول نيز پس از بازشدن سايت منظورنظر واقع گردد .انشااله باسپاس ازحسن نيت شما - مجيد اميري 89/8/12
پاسخ جام جم: سلام
از آذر ماه دوباه ثبت نام ميشود |
| نام: عبدالله | زمان: 7:49:14 - 1389/08/13 |
باسلام
من يك ايراني هستم از شهرستان زاهدان
مگر يارانه حق يك ايراني نيست ايا اين
دليل ميشود كه به دلايلي حساب خانواري كه ثبت شده اما تاييد نشده
به ما تعلق نگيرد بيشتر اين منطقه به دليل بيسوادي گرفتاري
مشكلات زندگي نتوانسته اند حساب خود را تاييد كنند
از شما خواهش دارم ازحق ما دفاع كنيد لطفا
اگه امكان دارد راهنمايي كنيد
پاسخ جام جم: سلام
شما مجددا براي اقدام در آذر ماه به سايت مركز آمار مراجعه كنيد |
| نام: صادق هوشیار | زمان: 11:44:30 - 1389/08/13 |
سلام ببخشید من اصلا یارانه ای به حسابم واریز نشد میشه بگین باید چکار کنم وبه کجا مراجعه کنم |
| نام: مراد علی سلیمانی | زمان: 13:56:20 - 1389/08/13 |
با سلام و خسته نباشيد خدمت همه آنهايي که تلاش ميکنند عدالت فراهم شود. |
| نام: محسن سعیدی نیا | زمان: 12:10:3 - 1389/08/17 |
لطفا در هدفمندی یارانه ها قشرضعیف ومتوسط جامعه فراموش نشود عدالت.عدالت علی باشد |
| زمان: 12:54:16 - 1389/08/20 |
شماره حساب سرپرست خانوارثبت شده ولي پولي به حساب شخص واريزنشده است چكاربايدبكنيم
پاسخ جام جم: با سازمان مربطوه تماس بگيريد |
| نام: ---- | زمان: 13:38:17 - 1389/08/23 |
با سلام، ما از طريق اينترنت ثبت نام كرديم. با شمار حسابي كه پدرم براي دريافت حقوق از آن استفاده مي كرد. ولي متاسفانه فكر مي كنم ثبت نگرديده.چكاري بايد انجام دهيم.
پاسخ جام جم: سلام
براي اين كه مطمئن شويد بايد به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: سمیه سادات سیدین | زمان: 8:53:10 - 1389/08/27 |
با سلام
پدر و مادر من سال67 جدا شدند از آن زمان تا سال 81تحت کفالت مادرم بودم و از آن زمان به بعد مستقل و تنها زندگي ميکنم هر چه تلاش کردم نتوانستم به عنوان يک شخص مستقل در سايت ثبت نام کنم ميشه راهنماييم کنيد و برايم اميل فرماييد
با تشکر
پاسخ جام جم: سلام
از اول آذر ماه ثبت نام دوباره انجام ميشود به سايت مركز آمار مراجعه كنيد |
| نام: سیروس وطنی | زمان: 14:18:58 - 1389/08/29 |
به نظراینجانب بهترین راه هدفمند کردن یارانه این است هر خانواده ای که سطح درآمدش پایین تر از خط فقر میباشد(بنابر هردلیلی .دلیلش مهم نیست)مابه التفاوت آن توسط دولت تکمیل شود وبرای شناسایی سطح درآمد با استفاده ازاطلاعات آمار کار چندان مشکلی نیست این اطلاعات باید ماهیانه بروز شودوخط فقر نبز توسط مقامهای مسئول اعلام شوددراینصورت فقر حذف خواهدشد ولی رفاه نیاز به تلاش فردی هر شخص خواهد داشت |
| نام: موسوي | زمان: 15:19:50 - 1389/09/03 |
سر پرست خانواده اگر فوت كرده براي دريافت يارانه بايد چكار كنيم ؟
و اگر براي دريافت يارانه كسي غير از مسن ترين فرد بايد چكار كنيم
پاسخ جام جم: سلام
همسر ايشان ميتواند ثبت نام كند |
| نام: موسوي | زمان: 15:21:56 - 1389/09/03 |
سر پرست خانواده اگر فوت كرده براي دريافت يارانه بايد چكار كنيم ؟
و اگر براي دريافت يارانه كسي غير از مسن ترين فرد بايد چكار كنيم
پاسخ جام جم: سلام
همسر ايشان ميتواند ثبت نام كند |
| نام: نونا نعمتی | زمان: 14:16:20 - 1389/09/07 |
با سلام و خسته نباشيد
من و همسرم تازه ازدواج کرديم و اطلاعات خود را تازه ثبت کرديم به علت جدايي از حساب پدرانمان ميخاستم بدونم کي به حسابمان پول ميريزند واز نحوه ثبت نامي که انجام دادم مطمئن شم که درست است. با تشکر
پاسخ جام جم: سلام
اگر ثبت نام كردهايد بايد صبر كنيد و هر از گاهي به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: حجت اله پارسایی | زمان: 13:10:37 - 1389/09/10 |
نظر بنده این است باید بطور جدی به خانواده بی بضا عت بیشتر توجه شود |
| نام: فرهاد | زمان: 10:18:54 - 1389/09/11 |
بانکها مردم سرکار گذاشتن یک روز میگن حساب قدیم واریز شده یارانه ها بعد دوباره که می پرسی میگن نه واریز نشده خلاصه دولت برای اینکه حرف خودرا به کرسی بشاند این دکان دستگاه سرکاری را برای مردم درست کرده شما که از کل زندگی مردم خبر دارین چرا بااین یارانه ها وحسابهای همه مردم را میدانید چرا مردم بدبخت را سرکار میگذارید یک ذره دلتان به حال مردم باشد نه به فکر جیبتان |
| زمان: 12:29:45 - 1389/09/11 |
اگر درمورد پرداختها و.. سوالاتي داشته باشيم ازچه ارگاني بپرسيم؟ يارانه من و همسرم را واريز نکرده اند شماره حساب رو هم چک کرديم درست بود تکليف ما چيست؟
پاسخ جام جم: سلام
به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| زمان: 14:32:16 - 1389/09/13 |
شماره حساب دادم برینت گرفتم مورد تایید است موقعی که یارانه واریز کردند گفتند شماره حساب تایید نیست دوباره شماره حساب دادم چیزی واریز نکردند سید جعفر یونس زاده
کد ملی 0829518592 09153871552 |
| نام: منصور | زمان: 19:56:53 - 1389/09/14 |
سلام من موقع ثبت نام شغل و درامد خوبی داشتم ولی الان ورشکست شدم و خونه نشین ! حالا هم وضع خانوادگیم بهم ریخته هر جا میرم میگن سایت بستس نمیتونیم کاری براتون کنیم حالا من چه کنم ؟لطفا کمکم کنید...
پاسخ جام جم: سلام
هنوز ثبت نام در سايت انجام ميشود |
| نام: نسرین | زمان: 9:47:38 - 1389/09/18 |
شما ميگيد يارانه هاي هدفمند کجاش عدالت آخه مني که حداکثر درآمد ماهيانم به زور 300000تومن ميشه يارانه اي که به حسابم واريز شده برابر فردي هست که بالاي 700000تومن درآمد ثابت داره مستاجر هم نيست
اين چه عدالتيه؟ |
| نام: علی رضا فرهادی | زمان: 10:35:25 - 1389/09/18 |
من در اوايل طرح ثبت نام نمود ولي تا کنون خبري از يارانه ها نشده است علي رضا فرهادي از خفر -جهرم استان فارس همراه 09364732610 |
| نام: محمد | زمان: 10:47:12 - 1389/09/23 |
چرا هر كاري مي كنيم نمي توانيم شماره حساب براي يارانه ها را وارد كنيم چه بايد كنيم |
| نام: doa konid | زمان: 16:10:28 - 1389/09/23 |
من یک زن خانه دارم 2دختر دارم . شوهرم از لحاظ مالی بسیار سختگیر است. این 13 سال در زندگیم فقط منتظر یک معجزه بودم .اون یارانه بود .ولی بدیش این است که همه توی حساب
سرپرست خانوار واریز میشه. آقای احمدی نژاد قسمتان میدهم به این اسم و فامیل محمدی تان
کمی هم به فکر قشر زنان خانه دار باشید.این حرف به نمایندگی از طرف خانم های خانه دار است. دعا گو و سپاس گزارم. |
| نام: سعيد | زمان: 8:57:43 - 1389/09/27 |
خواهشمند است جلوي برداشت حساب يارانه ها را باز كنيد |
| زمان: 10:46:14 - 1389/09/30 |
نمیشه یارانه را هر شخص خودش بگیرد |
| نام: حامد برجی | زمان: 15:51:6 - 1389/10/02 |
سلام
من دانشجویی در شهرستان میناب هستم الان 3روزه که قیمت لبنیات و نان را افزایش دادند باور کنید نمیدانیم چه کار کنیم . اینجوری پیش برود باید برویم خونه هامون.
با تشکر. |
| نام: سيد عباس موسوي | زمان: 12:37:48 - 1389/10/06 |
يارانه به حساب اينجانب سيد عباس موسوي واريز نشده است شماره تماس 6047607-0912
پاسخ جام جم: سلام
دوست عزيز شما بايد از مراكز مربوطه پيگيري كنيد |
| نام: سمانه عبدي | زمان: 16:56:16 - 1389/10/06 |
سلام دختري هستم 23 ساله دانشجو خانوادهام نه تنها خرجي نميدهند بلكه يارانه من را نمي دهند من اگه بخوام يارانمو به حساب خودم بريزن چي كار كنم لطفا مرا راهنمايي كنيد مرسي.
پاسخ جام جم: سلام
تا آنجا كه ما اطلاع داريم يارانه به حستب سرپرست خانواده واريز ميشود.شما اگر ازدواج كرده بوديد يايانه شما به حساب همسرتان واريز ميشد. |
| نام: عباس نویدی | زمان: 20:6:48 - 1389/10/06 |
ضمن سلام وخسته نباشید سایتی برای کنترل حساب یارانه ها که کارت عابر ندارد را بیداننمودم لطفا راهنمایی فرمایید |
| نام: یک شهروند | زمان: 8:27:16 - 1389/10/07 |
آیایارانه های پسران بالای 18 سال که ازدواج نکرده اند ودرخانه پدرهستند پرداخت می شود؟
پاسخ جام جم: سلام بله |
| نام: علی | زمان: 15:9:32 - 1389/10/08 |
سلام.چگونه شماره حساب سرپرست خانوار را تغییر دهیم.
پاسخ جام جم: سلام
به سايت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: رضا سهمی | زمان: 15:45:7 - 1389/11/07 |
ثبت نام کرده ام ولی شماره حساب ثبت نشده است لطفا راهنمایی کنید .
پاسخ جام جم: سلام
به بانك عامل مراجعه كنيد |
| نام: نسرین | زمان: 12:39:26 - 1389/11/14 |
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم کی این سایت باز میشه تا شماره حسابا را واردکنیم
لطفا به ایمیلم بفرستید
باتشکر
پاسخ جام جم: سلام
هر وقت اعلام شود اطلاع رساني خواهد شد |
| نام: arash | زمان: 11:28:8 - 1389/11/20 |
چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است ............... |
| نام: توحیداحمدی | زمان: 10:42:13 - 1389/11/27 |
باسلام وخسته نباشید لطفا" بفرمایید یارانه مرحله اول مربوط به چه ماه هایی بوده است . باتشکر
پاسخ جام جم: سلام
مربوط به آذر و دي ماه بوده است |
| زمان: 11:40:57 - 1389/11/28 |
دست شما درد نکند تشکر تشکر |
| نام: مجید | زمان: 13:9:52 - 1389/12/04 |
با عرض سلام وخسته نباشيد
من در موقعي از زندگي خود قرار گرفته بودم که شرايط خيلي سختي داشتم که شايد به يک نان هم محتاج شده بودم اما انگار که اينکار خدايي شد با هدفمند کردن يارانه ها من سواد آنچناني ندارم ولي با همين زبان بي زباني از آقاي احمدي نژاد از صميم قلب کوچکم دعا مي کنم تا چشم همه ي حسودان از حدقه در بيايد ولي خيلي گرفتاريم خدا وامام زمان کمک همه آدمهاي گرفتار بکند . |
| زمان: 13:59:32 - 1389/12/04 |
سلام علیکم خسته نباشید عالی این یارانه هایتان |
| زمان: 11:2:12 - 1389/12/07 |
عالیه خیلی خوبه
|
| نام: یوسف محبوبی | زمان: 12:29:38 - 1389/12/07 |
انهایی که ثبت نام کرده اند اما شماره حساب نداده اند بعدازدادن شماره حساب یارانهای قبلی به حسابشان واریز می شودیانه |
| زمان: 13:32:18 - 1389/12/07 |
کلیه آحاد مردم در این مملکت حق یکسان دارند یارانه بایستی بصورت یکسان دربین مردم توزیع شود و انهائی که از منابع انرژی بیشتری استفاده مینمایند مبلغ بیشتر پرداخت کنند آنهاییکه کمتر مصرف کرده یا بعضی از این انرژیها را مصرف نمی کنند مبلغ کمتر پرداخت کنند این بود فلسفه توزیع یارانه ها |
| زمان: 14:17:57 - 1389/12/07 |
ببخشید توروخدا راستشو بگین سایتو واسه ثبت نام باز میکنین یا نه قرار شده 15 اسفند باز بشه میشه جواب بدید من و نامزدم اصلا ثبت نام نکردیم
پاسخ جام جم: سلام
سات 20 اسفند دوباره باز ميشود. |
| نام: حسن ب | زمان: 11:47:26 - 1389/12/08 |
سلام من ثبت نام کردم ولی شماره حساب ندادم ایا دوره قبل به ما تعلق میگیره یا نه اگر نه پس حق ما چی میشه حق ما رو نخورین انصاف نیست به خدا
پاسخ جام جم: سلام
20 اسفند سايت رفاهي دوباره باز ميشود و ميتوانيد شماره حساب بدهيد.از اين كه تعلق ميگيرد يا نه نيز بي اطلاع هستيم |
| نام: نداوکیلی | زمان: 12:58:4 - 1389/12/09 |
قدرداني مي کنم از زحماتتون براي من که خودم سرپرستم ودانشجوهستم بهتر شد |
| نام: هادی | زمان: 9:58:6 - 1389/12/11 |
سلام .
پس چرا بعد از دو نوبت واریز یارانه و کلی پیگیری هنوزی پولی را دریافت نمیکنم( 2280411288 کد ملی) |
| نام: علیرضا اسدی دامناب | زمان: 12:54:28 - 1389/12/15 |
سلام بنده در آذر ماه شماره حساب داده ا ما تاکنون یارانه دریافت نکرده امو در ضمن از نظر مالی درحد یک کارمندمعمولی(معلم آموزش و پرورش) هستم موبایل 09144235174 |
| نام: مجتبی نیکخو | زمان: 9:59:27 - 1389/12/19 |
لطفا در مورد این سوال که سرپرستانی که ثبت نام کرده اند ولی در دو مرحله قبل به علت عدم ارسال شماره حساب موفق به دریافت یارانه نقدی نشده اند پاسخ دهید.
پاسخ جام جم: سلام
در خبري كه هم اكنون در صفحهياول سايت وجود دارد به اين پرسش پاسخ داده شده است |
| نام: اشرف السادات حسینی | زمان: 10:30:31 - 1389/12/19 |
ثبت نام برای خودم و دخترم سال 87 انجام دادم ولی مرحله اول برای دخترم یارانه نریختند ومن دوباره ثبت نام کردم و فرم دارم ولی برای مرحله دوم باز هم یارانه به دخترم ندادند .دخترم مجرد می باشد.
پاسخ جام جم: سلام
به ساتيت رفاهي مراجعه كنيد |
| نام: جمیله جانسپار | زمان: 11:37:18 - 1389/12/19 |
برای پیگیری مشکلات واریز نشدن یارانه {با توجه به تایید شماره حساب در هر دو مرحله} به کجا مراجعه کنیم.هیچ مرجعی جوابگوی ما نیست.
پاسخ جام جم: سلام
يا بايد به سايت رفاهي يا به سايت مركز آمار مراجعه كنيد |
| زمان: 10:9:16 - 1389/12/21 |
سلام بابت يارانه تشكر ميكنم . |
| نام: lکاظم شاهی | زمان: 12:58:50 - 1389/12/21 |
من در تاريخ 15/5/88 ازدواج کردم يارانه هاي دوره قبل را نگرفتم آيا دوره قبل به حسابم واريز ميشه يانه
پاسخ جام جم: سلام
اگر ثبت نام كرده باشيد واريز ميشود |
| نام: زهرا خسروي | زمان: 11:7:57 - 1389/12/23 |
سلام من داراي 3 فرزند هستم براي ثبت نام اقدام كردم و رمز هم گرفتم ولي هنوز نميدونم كجا شماره حساب وارد كنم اگر منو راهنمايي كنيد ممنون ميشم
پاسخ جام جم: سلام
وارد سايت رفاهي شويد و حساب خود را وارد كنيد |
| نام: مسلم صادقي | زمان: 12:40:12 - 1390/01/01 |
انهايكه تا بحال نگرفتن وشماره حساب شده |
| نام: سهراب | زمان: 14:46:14 - 1390/01/21 |
من یک ماه است شمارهحساب دادم ولی خبری نیست |
| نام: مهسا | زمان: 12:44:49 - 1390/01/28 |
سلام ما به دلیل ندادن شماره حساب دوسری یارانه واریز شده را نگرفتیم ایا حالا که شماره حساب را دادیم این دو سری بهمون داده می شود با تشکر
پاسخ جام جم: سلام
بر اساس گفتههاي مسئولين واريز نميشود |
| نام: وحید | زمان: 13:1:35 - 1390/01/29 |
با سلام
مرحله سوم یارانه ها کی قابل برداشته؟
پاسخ جام جم: سلام
هنوز كه پرداخت نشده. |
| زمان: 8:38:3 - 1390/01/30 |
براي آن دسته از افرادي كه حساب يارانه در حال بررسي ميباشد آيا واريز خواهد شد
|
| نام: عذرا شاه قلعه ای | زمان: 14:29:21 - 1390/01/30 |
من از طريق دفتر خدماتی ثبت نام کردم ولی فرزند 2 ماه من را سرپرست خانوار قرار دادن نه شماره حسابی داشته نه سنی sms زدم گفتن تغيير سرپرست خانوار کردم تا سايت باز شده. آيا کسانی که مرحله اول و دوم يارانه نگرفتن به آنها تعلق می گيرد?چرا پس پول آب و برق از ما يارانه ای هست . |
| زمان: 15:52:49 - 1390/01/31 |
ایا یارانه نوبت 1و2 واریز میشود برای کسانی که تازه ثبتنام کردن؟؟؟
پاسخ جام جم: سلام
خير |
| نام: مرتضي چمنده | زمان: 10:6:22 - 1390/02/11 |
به نظر من شما به همه برابر يارانه بدهيد ولي اين پتانسيل را صرف گرفتن ماليات از كساني كه ماشين600 ميليوني دارند كنيد....او چرا ماليات نميدهد.....ماليات است كه ساختار اقتصاد را شكل ميدهد و رفاه نسبي براي همگان فراهم ميكند......فرهنگ گرفتن و دادن ماليات را هم از طبقات قوي شروع كنيد |
| زمان: 12:52:52 - 1390/02/13 |
يارانه مرحله سوم به حساب اينجانب واريز نشده تاتاريخ 13/2/90 |
| نام: علي سعيدي | زمان: 12:53:32 - 1390/02/13 |
يارانه مرحله سوم به حساب اينجانب واريز نشده تاتاريخ 13/2/90 |
| نام: نوجوان- ر | زمان: 10:12:1 - 1390/02/28 |
سلام خسته نباشيد. ما قبلا ثبت نام كرده ايم ولي شماره حساب نداديم حالا هم مراحل دادن مدارك به دارايي را طي كرديم (فرم مربوطه) آيا دو دوره قبلي كه ما دريافت نكرديم پرداخت ميشود يا نه؟
پاسخ جام جم: سلام
بر اساس گفته مسئولين ذيربط پرداخت نميشود |
| نام: سید علی رمضان پور | زمان: 11:28:54 - 1390/03/01 |
آقا سلام پس چرا يارانه مارو نريختن . ما که جزو طبقه ضعيف جامعه هستيم. نه بانک جواب ميده نه سايت. من چه کار کنم... |
| نام: سیما | زمان: 12:26:59 - 1390/04/01 |
سلام و خسته نباشيد.
در مورد واريز رايانه ها به حساب افراد
اين قدر گفته مي شود که يارانه را ريختيم .سايتمون اين طور است و ...
چه فايده پدرم چند ماهه فوت شده و ما اقدام به حذف او از يارانه ها کرديم تا حق را نا حق نکرده باشيم
در واقع اومديم ثواب کنيم کباب شديم.
ديگه يارانه به حسابمون ريخته نشد.
اگه واقعا بايد يارانه به خاطر مشکل مادي به حساب افراد ريخته بشود .ما الان بيش تر از هر وقت بهش احتياج داريم ولي خبري ازش نيست..... |
| نام: میرزایی | زمان: 10:40:46 - 1390/04/02 |
با سلام:
بنده يک سال است که ازدواج کرده ام و هنوز يارانه اي دريافت نکرده ام. چون يک بار ثبت کردم ثبت نشد دوباره ثبت کردم موقع يارانه ديدم بحساب واريز نشده نميدونم چکار کنم.
راهنمايي بفرمائيد... |
| نام: غلامرسول نصرتي | زمان: 12:20:10 - 1390/04/14 |
سلام عرض ميكنم من اسامي بجه ها را نوشته ام ولي اساميشان حذف شده است جرا ؟ |
| نام: سمانه راهب | زمان: 12:58:46 - 1390/04/18 |
با سلام و احترم؛
اينجانب سمانه راهب با عنايت به اينكه قبلا تحت تكفل پدر بودم و بمدت يكماه است كه متأهل شده ام،قصد جدا كردن سهم يارانه ام از حساب پدر را دارم،اما ايشان به علت عدم توجه به بنده و مشكلاتم از حذف نام من از ليست حساب خود خودداري ميكند و من بعلت احترامي كه قائل ميباشم به مقام ايشان،از شما مسئولان محترم تقاضا دارم راهنمايي هاي لازم را بفرماييد.قلاً لازم ميدارم از بذل توجه تمامي مسئولين قدر داني لازم به جاي آورم.يا حق... |
| نام: اميدناروئي | زمان: 9:59:53 - 1390/05/01 |
باسلام وعرض خسته نباشيدمن ماهانه مقدار190000تومان قسط پرداخت مي كنم اما وام به نام كس ديگري است دريارانه پرداختي چه كسي حساب مي شود.ولطفا ميخوام شماره حسابمو عوض كنم از كجا عوض كنم .باتشكر |
| زمان: 12:58:58 - 1390/05/10 |
{عالی.است}*** |
| زمان: 12:27:36 - 1390/05/22 |
با این دولتی که ما داریم بد نیست |
| نام: زهراحسني | زمان: 11:25:51 - 1390/06/14 |
يارانه هارا خواهشمنداست تفكيك نماييد |
| زمان: 10:38:22 - 1390/06/15 |
سيستم يارانه هاناعادلانه است |
| زمان: 10:26:53 - 1390/06/16 |
چرا یارانه دونوبت اخر را واریز نشده است |
| زمان: 11:32:35 - 1390/06/16 |
آيا هزينه بنزين نيز قرار است مثل نان تحت پوشش يارانه ها قرار گيرد؟ با تشكر |
| زمان: 12:11:34 - 1390/06/27 |
سلام میخوام بدونم یارانه مهر 90کی واریز میشه |
| نام: احمد صالحی | زمان: 10:31:54 - 1390/07/06 |
با سلام خدمت وزیر محترم
طرح یارانه ها طرح مسخره و بی برنامه ای بود
الان بعد از گذشت 4 ماه سایت تغییر افراد یارانه باز نشده است
ما باید تا کی صبر کنیم
آیا باز خواهد شد؟
لطفا جواب بنده را بدهید
با تشکر |
| زمان: 9:28:3 - 1390/07/07 |
ف- زارع : من شخصاً طرفدار اینطور برقراری عدالت هستم. |
| زمان: 10:41:4 - 1390/07/10 |
بسيا ر جالب است اگر هر چه زودتر محقق شود. |
| زمان: 9:39:42 - 1390/07/11 |
ازکي وارد حسابها ميشود
پاسخ جام جم: سلام
از نيمه دوم ماه |
| نام: ميرزايي ف | زمان: 8:28:23 - 1390/07/12 |
موافقم بهتراست به افرادي كه كاركر فصلي هستند درفصول بيكاري بيشتر يارانه تعلق كيرد مخصوصا كاركران ساختماني كه كاربدني زياد انجام ميدهند باتشكر |
| نام: حسین ابراهیمی | زمان: 9:0:17 - 1390/07/12 |
با عرض سلام و خسته نباشید
آیا یارانه ی دونوبت اول را که بعضی از مردم نگرفته اند را به مردم میدهید
باتشکر |
| زمان: 7:26:23 - 1390/07/13 |
با سلام اینچا نب موافق نظر آقای مصری هستم شخصی که با عیالش ماهانه سه میلیون می گیرند با کسی که حتی بیمه هم ندارد تا برسد حقوق برابر است این در هیج نظامی عدالتی نیست و منصفانه نمی باشد لطفا رسیدگی شود |
| نام: مهدی | زمان: 8:42:6 - 1390/07/28 |
ایا مبلغ یارانه ها افزایش می یابد. |
| نام: مهدی | زمان: 8:43:13 - 1390/07/28 |
ایا مبلغ یارانه ها ممکن است افزایش یابد. |
| نام: یګانه | زمان: 10:16:56 - 1390/08/02 |
آقااااا
به فکر مردم هستي که نيستي به جاي اينکه با پرداخت يارانه ها مردم رو به مصرف ?رايي سوق بدي پول ياراانه ها رو صرف ساختن کارخونه و مراکز تحقيقاتي کن تاهم مردم نون بازوشونو بخورن و هم براي پيشبرد اقتصادي کشورشون کاري کنن!!
آخه شما که کشورداري بلد نيستين
کمرمون زير بار فقرشکست |
| زمان: 14:27:50 - 1390/08/14 |
با سلام
از مسئولين مي خواهم يارانه ها را بيشتر كنند زيرا80الي90 درصد ما زير خط فقر زندگي مي كنند و حدود 80در صد فرزندانشان فقر غذايي دارند به فكر اشتغال نباشند مگر توي اين 30 سال مسئله اشتغال حل شده با اين همه اعتبار و هزينه هاي سرسام آور فقط سرمايه دار سرمايه دار تر شد و فقيران بدبخت و بيچاره شدند. شهروند ايراني |
| نام: احمد | زمان: 7:37:22 - 1390/08/26 |
بیایید از هر نفر صد هزار تومان بگیرید ولی تورم را که روی قیمت اجناس از زمان اجرای یارانه ها امده بردارید تشکر |
| نام: سيد نجم الدين هاشمی | زمان: 12:50:39 - 1390/08/29 |
هدفمند سازی يارانه ها خيلی خوب است به شرط آنكه از توليدكنندگان حمايت وكنترل شود تا قيمتها رابالا نبرند. |
| نام: عاليه | زمان: 12:10:46 - 1390/09/22 |
از اينكه به فكر مردم هستيد متشكرم |
| زمان: 14:23:4 - 1390/10/26 |
درست هست. |
| نام: شريعتي | زمان: 11:32:28 - 1390/11/03 |
متاسفانه مسئولين پشت ميز حرفهاي قشنگي ميزنند ولي در عمل ... |
| نام: نسرين ذاكريان | زمان: 9:35:45 - 1390/11/05 |
باسلام وخسته نباشيدخدمت آقاي مصري:جناب مصري من 21ساله كه خودم سرپرست خانواده ام هستم مستمري بگير اداره بيمه هستم اما حقوق مستمري بگيري من حدود 360هزار تومان است كه 350تومان آن بابت اجاره منزل داده ميشود آخه اين عدالته كه من با چند بچه تحت سرپرستي خودم يارانه من 180تومان باشد ؟ويكي هم خانه هم ماشين وهم منزلي براي اجاره داره يكي باشه ؟من بايد چكاركنم با اين وضعيت ناچيز حقوقي؟ |
| نام: محمد | زمان: 11:8:26 - 1390/11/06 |
ایا یارانه ها افزایش می یابد |
| نام: خیرالله | زمان: 13:59:52 - 1390/11/10 |
با سلام به شما یه سوال داشتم از شمااین یارانه ها تا آخر ادامه دارد یا نه |
| نام: اسد | زمان: 14:1:5 - 1390/11/10 |
با سلام ای یارا نه ها هدفمند می شود یا نه |
| نام: بهمن محبی | زمان: 10:42:6 - 1390/11/19 |
بنده بااین نظر کسانی که احتیاج به یارانه ندارند نباید یارانه دریافت کنند موافق هستم کسانی که واقعا" احتیاج دارند بگیرند ممنون ازاین که به فکر مردم ندار هستید
|
| زمان: 5:29:37 - 1390/12/07 |
در واقع هم همين طور است |
| زمان: 11:46:50 - 1390/12/16 |
هرکسي شناسنامه ايراني دارد داراي يک راي ويک سهم ميباشددرنتيجه ازثروت کشورسهم خودراميبرداگرکس ياکساني انرابدون اجازه قطع کنندبايددردادگاه پاسخگوباشندبشرط اينکه کشورقانونمندباشد. اگرمال مال شخص بودانوقت ميتواندبه چه کسي بده ياندهددرصورتيکه پول مال ملت است کارمندان ملت بايدبه تساوي قسمت کنند.
باتشکررضا |
| زمان: 12:39:34 - 1390/12/17 |
هدفمند کردن کاملا صحیح میباشد |
| نام: داود | زمان: 10:43:48 - 1390/12/18 |
نظر به این که واریز یارانه ها باید عدالت طلبانه باشد صحیح است |
| نام: احمد م | زمان: 11:29:12 - 1390/12/18 |
چرا مبلغ يارانه کم ؟ اما تورم زياد؟ کي مسول نظارت بازار است که اين همه ضعيف عمل ميکند. |
| نام: 22 | زمان: 11:54:23 - 1390/12/18 |
بیچاره مردم سوار بر لاک پشت به دنبال اسب.سرکش وتند روی تورم رسیدن به ان از محالات است خدا رحم کند |
| نام: آزاداسفند | زمان: 12:25:14 - 1390/12/22 |
اینجانب آزاداسفند مستأجربادرآمدبخورنمیربایستی یارانه قطع شوددرصورتی که طبق فرموده آقای مصری کسی که به ماشین 600 میلیون تومانی ازیارانه استفاده نماید علت قطع یارانه چیست |
| نام: ابوالقاسم توكلي راد | زمان: 21:3:49 - 1391/01/02 |
در خصوص پيامك هايي كه براي برخي افراد جهت انصراف ارسال شده آيا بايد اقدام خاصي انجام شود |
| نام: منصور | زمان: 10:7:8 - 1391/01/14 |
با سلام وخسته نباشيد . با توجه به موضوع كه اشخاصي ماشين هاي آن چناني دارند بايد عرض شود كه ديگر نمي شود گفت يارانه پرداخت مي شود بايد گفت صدقه مي خواهند بدهند.حال آنكه شرايط كارمندان شاغل كي طي يكي دو ماه آينده باز نشسته خواهند شد .وتعداد افراد بي كار در خانوار آنها 5الي 6 است فشار نياوريد به بهانه ميخواهيد جلو سرمايه دار هاي آنچناني را بگيريد. حقوق بگير حقوق بگير است .ويك ريال براي او يك ريال است. |
| نام: جمال صنعتي | زمان: 9:18:35 - 1391/01/15 |
لطفاْ پاسخ بفرماييد چرا براي بعضيها نفري 28000 تومان ماالتفاوت واريز شده ؟در رسانه ها اعلام كنيد . |
| زمان: 12:1:12 - 1391/01/18 |
اينجانب ازطبقه مرفح نيستم ولي مابه التفات يارانه را به حساب من واريز نكرده اند. |
| نام: شهربانو رستمي | زمان: 18:45:20 - 1391/01/18 |
من هنوزم نتوانستم يا را نه بگير م چه كنم؟ |
| نام: نیلوفر | زمان: 20:27:16 - 1391/01/21 |
با قطع یارانه ها کاملا مخالفم. |
| نام: محمود | زمان: 11:54:45 - 1391/01/28 |
باید سهم از یارانه یکسان باشه. حالا هر چقدرو پولدار باشه. زحمت کشیده |
| زمان: 11:19:31 - 1391/02/09 |
بابدبختی و قرض قوله تونستیم 1خونه که فقط اسمش خونست رو اجاره کنیم 1ماشین قرضی داریم که 1تومن باهاش درمیاریم 2تومن خرجش میکنیم حتی برای مسکن مهر اون مبلغ لازم رو نداریم که حداقل تو1خونه زندگی کنیم بعد آقای مصری چه طور میخوان به ما کمک کنن؟اصلا ایشون از شب گشنه خوابیدن و صاحبخونه بالاسرچیزی میدونن؟ |
| زمان: 9:4:53 - 1391/02/13 |
سلام شما حداقل به فکر گرانی اجناس باشیدمنه کارمند با حقوق کم تازه مستاجرم گناه من چیه که پول گازم باید 134000 تومان برای دو نفر بیاد |
| نام: حسین هانی اصل بچه خرمشهرساکن شیراز | زمان: 13:34:54 - 1391/02/16 |
عدالت خوبه امیدوارم موفق باشیدتاهیچ ایرانی محتاج نباشدیاعلی |
| زمان: 13:38:27 - 1391/02/16 |
l l به نظر من دولت هیچ توجهی به شغل های ازاد معمولی که هیچ درامدی ندارند ندارد و ما خانواده ها بسیار زندگی سختی داریم . از خدا بترسید دنیا محل گذر است. |
| زمان: 10:35:26 - 1391/02/31 |
اقاي مصري ما با نظر شما موافقيم |
| نام: نصرت خلیلی | زمان: 8:21:4 - 1391/03/09 |
خوب است من هیچ ندارم |
| نام: ولي اله رضائي | زمان: 9:8:17 - 1391/03/30 |
سلام (چرامابه التفاوت يارانه مراواريزنكرده اند ) من كارگرهستم و مستاجر و مقروض به بانك ( وام ) حتي پولي ندارم براي مسكن مهر (مابه التفاوت ) واريز نمايم |
| نام: مهنا | زمان: 12:52:59 - 1391/07/16 |
با سلام واقعا لطف بزرگی میکنید که یارانه قشر کم درآمد جامعه که به نون شبشون محتاجن از قشر پردرآمد جامعه بیشتر باشه تا بتونن مشکلات خودشون رو بهتر حل کنن . |
| نام: صیاد کریملی | زمان: 11:51:42 - 1391/08/24 |
سلام خسته نباشيد من خانواده 5 نفره هستم که يارانه در آبان ماه 4 نفره را برامون واريز کردن لطفا پيگيري کنيد يا حداقل بگين من چيکار کنم با در امد ماهانه سيصد هزار تومن |
| نام: بدبختي | زمان: 10:42:9 - 1391/10/21 |
متاسفم براي اقتصاد ايران |